sobota, 31 października 2015

Heej Wszystkim! :)


Hej :) Chciałam powitać Was na moim blogu pod nazwą " Wszystko na tacy". Hm skąd taka nazwa?
Będę starała się, aby większość wpisów dotyczyła recenzji przeróżnych produktów, które to właśnie chciałabym "podawać Wam na tacy" :)   Aczkolwiek jak to wyjdzie zobaczymy w trakcie :) Prowadzę dosyć aktywny tryb życia i mam mega dużo zajęć, czemu towarzyszy ciągły brak czasu, ale mimo to będę starała się regularnie dodawać posty. Także zapraszam Was gorąco do bieżącego śledzenia mojego bloga. Jest to dla mnie coś nowego i sama jestem bardzo ciekawa jak to wszystko wyjdzie.

                                                                                                                  Buziaki Aga :)

3 komentarze:

  1. Będą to recenzje jakichś konkretnych produktów? Typu beauty, elektyka a może coś z kuchni? ;p

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą to przeróżne recenzje, aczkolwiek zapewne najszerszą tematyką będzie beauty :) alee zobaczymy w praniu jak to wyjdzie :p

      Usuń
  2. trzymam kciuki, żebyś wytrzymała w postanowieniu :) powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń