środa, 11 listopada 2015

Recenzja Victoria's Secret



Cześć Dziewczyny, 
sporo czasu zajęło mi zebranie się do napisania tego posta, aleee jestem ! :) 
Chciałabym Wam dziś przedstawić dwa produkty firmy Victoria's Secret.


 Pierwszym produktem jest nawilżający balsam do ciała PURE SEDUCTION. Jest o lekkiej i nie tłustej konsystencji. Balsam szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej skóry. Po zastosowaniu nasza skóra jest miękka, gładka i jak dla mnie nieziemsko pachnąca. Buteleczka jest bardzo lekka i poręczna w użyciu.



  Drugim produktem natomiast jest mgiełka do ciała z tej samej serii. Zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze. Jeżeli chodzi o buteleczkę to tutaj sprawa wygląda bardzo podobnie jak z balsamem. Mgiełka jest bardzo poręczna w użyciu. Oba produkty o pojemności 125 ml oraz o zapachu
red plum &freesia. Jak już wspomniałam dla mnie ten owocowo- kwiatowy zapach jest boski. Na co dzień używam obydwu produktów i jestem  bardzo zadowolona. Moja skóra jest mega przyjemna i ślicznie pachnąca.



Szczerze i z czystym sumieniem mogę polecić wszystkim obydwa produkty, a może któraś z Was już miała z nimi do czynienia ? :) 

4 komentarze:

  1. ojeeny jestem mega ciekawa zapachu ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie kupiłam żadnego kosmetyku z VS, ale skoro polecasz może w końcu się skuszę;) Zapraszam do siebie, być może ja również do czegoś Cię zainspiruję;) http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę te produkty,jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń